05 აგვ - 03 სექ
ოფის-მენეჯერი / დისტანციურად
საზღვარგარეთი, მონტენეგრო

ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:

  • სპეციალობა / სპეციალიზაცია: ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა ადმინისტრირება, ოფისის მენეჯმენტი
  • ინდუსტრია / სფერო: კორპორატიული სერვისები აღმასრულებელი სამსახური
  • გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
  • დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
  • დასაქმების ფორმა: სამუშაო სახლიდან
  • ანაზღაურება:
    ფიქსირებული 2000 - 31000
    (+ ბონუსი 900 + 1100 )

დამსაქმებლის მოთხოვნები:

  • სასურველია გამოცდილება:
  • სპეციალობა / სპეციალიზაცია(აუცილებელი):
    ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა ადმინისტრირება, ოფისის მენეჯმენტი
  • ინდუსტრია / სფერო(სასურველი):
    კორპორატიული სერვისები აღმასრულებელი სამსახური
  • ენები: ინგლისური,რუსული
აიტი ცენტრი აცხადებს ვაკანსიას ოფის მენეჯერის პოზიციაზე

ძირითადი მოვალეობები:
  • დოკუმენტაციის ადმინისტრირება და მონაცემთა ბაზების განახლება
  • შემოსული და გამავალი კორესპონდენციის მართვა
  • ონლაინ შეხვედრების და კალენდრის კოორდინაცია
  • ანგარიშების მომზადება და ოფისის საორგანიზაციო საკითხების მართვა
  • კომუნიკაცია თანამშრომლებთან და პარტნიორებთან
  • ადმინისტრაციული მხარდაჭერა პროექტებისა და ოპერაციული ამოცანებისთვის

მოთხოვნები:
  • ადმინისტრაციულ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება (სასურველია 1 წელი და მეტი)
  • ორგანიზებულობა, ყურადღება დეტალების მიმართ და მრავალფუნქციური მუშაობის უნარი
  • ქართული და ინგლისური ენების ცოდნა (B2 დონე და ზემოთ)
  • კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა (MS Office, Google Workspace)
  • დისტანციური მუშაობისთვის საჭირო ტექნიკური საშუალებები (ინტერნეტი, კომპიუტერი)
  • პასუხისმგებლობის გრძნობა და კომუნიკაბელურობა

რას გთავაზობთ:
  • სტაბილური დისტანციური დასაქმება
  • მეგობრული და პროფესიონალური გუნდი
  • განვითარებისა და კარიერული ზრდის შესაძლებლობა
  • კონკურენტუნარიანი ანაზღაურება და საბონუსე სისტემა

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ გამოეხმაუროთ განცხადებას „გაგზავნე CV“ ღილაკის საშუალებით.
ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ადმინისტრირება,
ოფისის მენეჯმენტი
ნახვები
უნიკალური ნახვები
გაგზავნილი CV-ები 12