შემდეგი
30 ივლ - 29 აგვ
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ადმინისტრირება, ოფისის მენეჯმენტი - ინდუსტრია / სფერო: პროგრამული უზრუნველყოფა და IT სერვისები
საინფორმაციო ტექნოლოგიები და სერვისები - გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
- დასაქმების ტიპი: მოქნილი გრაფიკი
- დასაქმების ფორმა: სამუშაო სახლიდან
- ანაზღაურება: ფიქსირებული 1700 - 2800(+ ბონუსი 600 + 1100 )
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- სასურველია გამოცდილება: გამოცდილება 1 წლიდან
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია(აუცილებელი):ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ადმინისტრირება, ოფისის მენეჯმენტი - ინდუსტრია / სფერო(სასურველი):პროგრამული უზრუნველყოფა და IT სერვისები
საინფორმაციო ტექნოლოგიები და სერვისები - ენები: ინგლისური,რუსული
IT Centre აცხადებს ვაკანსიას ოფის-მენეჯერის პოზიციაზე
მოვალეობები:
- გუნდის ადმინისტრაციული მხარდაჭერა (ონლაინ დოკუმენტების მართვა, შეხვედრების ორგანიზება, შეხსენებები, ამოცანების კონტროლი)
- საქმიანი მიმოწერისა და სატელეფონო კომუნიკაციების წარმოება
- შემოსული შეტყობინებების დამუშავება (ელ. ფოსტა, მესენჯერები)
- ონლაინ შეხვედრებისა და ღონისძიებების ორგანიზება
- საკანცელარიო ნივთებისა და მომსახურების შეკვეთა და კონტროლი
- დოკუმენტაციის სკანირება, არქივირება და აღრიცხვა
- მარტივი ცხრილების წარმოება და მონიტორინგი (Google Sheets, Excel)
მოთხოვნები:
- ადმინისტრაციულ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება — სასურველია (1 წელზე მეტი)
- კომპიუტერისა და პროგრამების ცოდნა (Google Workspace, Zoom)
- გამართული წერითი და ზეპირი ქართულით ან რუსულით საუბარი
- ამოცანებზე სწრაფი რეაგირების უნარი
- მაღალი პასუხისმგებლობა და თვითორგანიზებულობა
- სტაბილური ინტერნეტი და სამუშაო გარემო სახლში
ჩვენ გთავაზობთ:
- დისტანციურ სამსახურს სტაბილურ კომპანიაში
- მოქნილ გრაფიკს
- მეგობრულ გუნდსა და მხარდაჭერას ადაპტაციის პერიოდში
- განვითარების შესაძლებლობებს
- დროულ ანაზღაურებას თვეში 2-ჯერ
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ გამოეხმაუროთ განცხადებას „გაგზავნე CV“ ღილაკის საშუალებით
ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ადმინისტრირება,
ოფისის მენეჯმენტი
ნახვები
უნიკალური ნახვები
გაგზავნილი CV-ები 22