დღეს - 09 სექ
სტანდარტი
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: მარკეტინგი/ საზოგადოებასთან ურთიერთობა (PR)
მარკეტინგული სტრატეგიის კონსულტაცია, მრავალარხიანი მარკეტინგი, მარკეტინგის მენეჯმენტი - ინდუსტრია / სფერო: სამომხმარებლო საქონელი და სერვისები
სამომხმარებლო მომსახურება, საყოფაცხოვრებო ნივთები - FMCG - გამოცდილების დონე / რგოლი: უფროსი რგოლი
- დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
- ანაზღაურება: ფიქსირებული 4000
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- სასურველია გამოცდილება: გამოცდილება 3 წლიდან
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია(სასურველი):მარკეტინგი/ საზოგადოებასთან ურთიერთობა (PR)
მარკეტინგული სტრატეგიის კონსულტაცია, მრავალარხიანი მარკეტინგი, მარკეტინგის მენეჯმენტი - ინდუსტრია / სფერო(სასურველი):სამომხმარებლო საქონელი და სერვისები
სამომხმარებლო მომსახურება, საყოფაცხოვრებო ნივთები - FMCG - გამოცდილების დონე / რგოლი: უფროსი რგოლი
- მინიმალური განათლების დონე: ბაკალავრი
- ენები: ინგლისური,რუსული
შპს „ტრანსკომ ჯგუფი“ აცხადებს ვაკანსიას მარკეტინგის სპეციალისტის პოზიციაზე
ანაზღაურება: 4 000 + ლარი (NET) - გამოცდილების გათვალისწინებით
„ტრანსკომ გრუპი“ არის ქართული კომპანია, Wildberrie-ს პარტნიორი საქართველოში. ჩვენ ვართ თანამედროვე ონლაინ მაღაზია, რომელიც მომხმარებლებს სთავაზობს ფართო არჩევანს მოდის, ტექნიკისა და საყოფაცხოვრებო პროდუქციის მიმართულებით. ტრანსკომი ქართულ ბაზარზე ოპერირებს მაღალი სტანდარტებით და ორიენტირებულია ხარისხიან მომსახურებაზე, სწრაფ მიწოდებაზე და მეგობრულ სამუშაო გარემოზე, სადაც თითოეული თანამშრომლის წვლილი მნიშვნელოვანია ჩვენი საერთო წარმატებისთვის.
ვაკანსიის აღწერა
ვეძებთ პასუხისმგებლიან ორგანიზებულ და კრეატიულ სტრატეგიული მარკეტინგის მენეჯერს, რომელიც უზრუნველყოფს კომპანიის მარკეტინგული სტრატეგიის განხორციელებას და ხელს შეუწყობს ბრენდის წარმატებულ პოზიციონირებას ბაზარზე. კანდიდატს უნდა ჰქონდეს შესაბამისი გამოცდილება და უნარები, რათა ეფექტიანად დაგეგმოს და განახორციელოს მარკეტინგული აქტივობები, ხელი შეუწყოს კომპანიის იმიჯის გაძლიერებას.
ფუნქცია-მოვალეობები:
- მონაწილეობა მარკეტინგული სტრატეგიის შემუშავებასა და განხორციელებაში, ადგილობრივი ბაზრის სპეციფიკის გათვალისწინებით;
- ბრენდის პოზიციონირების მხარდასაჭერი კამპანიების მომზადებაში მონაწილეობასარეკლამო და პრომო მასალების ადაპტაცია კულტურული და ენობრივი თავისებურების შესაბამისად;
- ყველა მარკეტინგული აქტივობის მასალების შეთანხმება ადგილობრივ კომერციულ დეპარტამენტთან, იურისტებთან, PR-თან და სხვა შესაბამის ერთეულებთან;
- ბაზრის, კონკურენტების და ადგილობრივი ტრენდების მონიტორინგი;
- რეპორტინგი და შედეგების შეფასება მენეჯმენტთან რეგულარულად;
- სარეკლამო/პრომო გეგმის შესრულებაში მონაწილეობა
- Wildberrie-ის შესაბამის ერთეულებთან მჭიდრო კომუნიკაცია
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება მარკეტინგის, ბიზნესის ადმინისტრირების, კომუნიკაციების ან დაკავშირებული სფეროს მიმართულებით;
- აუცილებელია რუსული და ინგლისური ენების გამართულად ცოდნა;
- მინიმუმ 3-წლიანი გამოცდილება მარკეტინგის მიმართულებით,
- გამოცდილება ბრენდინგის, რეკლამების, ციფრული კამპანიების დაგეგმვასა და მართვაში - (ჩაითვლება უპირატესობად)
- ადგილობრივი ბაზრის, ტრენდებისა და მომხმარებლის ქცევის ცოდნა;
- ცოდნა ციფრული მარკეტინგის ინსტრუმენტების: Google Ads, Meta Ads, SEO/SEM;
- ბაზრისა და კონკურენტების ანალიტიკის გამოცდილება;
- პრეზენტაციების მომზადების და საჯარო წარდგენის უნარი;
- გამოცდილება მარკეტინგული კამპანიების განხორციელებაში, საერთაშორისო ბრენდებთან მუშაობის და რეგიონულ ბაზრებზე (კავკასია, აღმოსავლეთ ევროპა) ჩაითვლება უპირატესად.
დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ თქვენი CV/რეზიუმე შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: HR-ops@trc.ge. აუცილებლად მიუთითეთ Subject ველში პოზიციის დასახელება - მარკეტინგის კოორდინატორი
მარკეტინგი/ საზოგადოებასთან ურთიერთობა (PR)
მარკეტინგული სტრატეგიის კონსულტაცია,
მრავალარხიანი მარკეტინგი,
მარკეტინგის მენეჯმენტი
ნახვები
უნიკალური ნახვები