05 აგვ - 03 სექ
შემოსავლებისა და ელექტრონული კომერციის მენეჯრი
თბილისი
ვაკანსიაზე გამოხმაურება

ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:

  • სპეციალობა / სპეციალიზაცია: გაყიდვები კომერციული სტრატეგია, კომერციული ოპერაციები და შესრულება
  • ინდუსტრია / სფერო: დასვენება და მოგზაურობა სტუმართმოყვარეობა
  • გამოცდილების დონე / რგოლი: დამწყები რგოლი
  • დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
  • დასაქმების ფორმა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
  • ანაზღაურება:
    ფიქსირებული 2000

დამსაქმებლის მოთხოვნები:

  • გამოცდილება აუცილებელია: გამოცდილება 3 წლიდან
  • სპეციალობა / სპეციალიზაცია(სასურველი):
    გაყიდვები კომერციული სტრატეგია, კომერციული ოპერაციები და შესრულება
  • ინდუსტრია / სფერო(სასურველი):
    დასვენება და მოგზაურობა სტუმართმოყვარეობა
  • გამოცდილების დონე / რგოლი: დამწყები რგოლი
  • ენები: ინგლისური,რუსული
ქართული სასტუმროების ერთ-ერთი ქსელი აცხადებს ვაკანსიას შემოსავლებისა და ელექტრონული კომერციის მენეჯრის პოზიციაზე.

სამუშაო აღწერილობა:
სამუშაო ადგილი: თბილისი
ხელზე ასაღები ხელფასი: 2000
სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი - პარასკევი (09:00-18:00)

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
  • შემოსავლების მაქსიმიზაციის სტრატეგიების შემუშავება და განხორციელება ყველა ონლაინ პლათფორმაზე
  • ტარიფების დინამიური მართვა ბაზრის მოთხოვნის, კონკურენციის, სეზონურობისა და სასტუმროს დატვირთვის შესაბამისად
  • ყოველდღიური და ყოველკვირეული შემოსავლის ანალიზი, პროგნოზირება და პერფორმანსის შეფასება
  • თანამშრომლობა გაყიდვების, მარკეტინგისა და რეზერვაციის გუნდთან ერთიანი სტრატეგიის შემუშავებისთვის
  • შემოსავლის გაზრდაზე ორიენტირებული სპეციალური შეთავაზებების დაგეგმვა და ეფექტიანობის შეფასება ყველა ონლაინ პლათფორმაზე
  • კონკურენტების ანალიზი და ბაზრის კვლევა ფასების პოზიციონირებისა და პროდუქტების სტრატეგიული განვითარებისთვის
  • გაყიდვების ციფრული არხების მართვა და ოპტიმიზაცია
  • OTA არხებზე კონტენტის მართვა: ფოტოების, აღწერილობების, პოლიტიკების განახლება და სწორი რეპრეზენტაცია
  • ოფიციალურ საიტზე დაჯავშნის სისტემის ოპტიმიზაცია და კონვერსიის მაჩვენებლების გაუმჯობესება
  • ონლაინ მომხმარებელთა მიმოხილვების მონიტორინგი და რეპუტაციის მართვა

საჭირო განათლება, ცოდნა, თვისებები და უნარები:
  • მინიმუმ 3+ წლიანი სამუშაო გამოცდილება შემოსავლების და ელექტრონული კომერციის სფეროში
  • რუსული და ინგლისური ენის ცოდნა (B2)
  • საოფისე პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა (MS Excel, MS Outlook, MS Word)
  • პროგრამა OPERA- ს ცოდნა.

პიროვნული თვისებები:
  • გუნდური პრინციპით მუშაობის უნარი,
  • პასუხისმგებლიანობა,
  • შრომისუნარიანობა,
  • დეტალებზე ორიენტირებულობა,
  • კეთილსინდისიერება,
  • აკურატულობა.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, თქვენი განახლებული CV გამოგზავნოთ ელ. ფოსტაზე: hroutsource24@gmail.com
გაყიდვები
კომერციული სტრატეგია,
კომერციული ოპერაციები და შესრულება
ნახვები
უნიკალური ნახვები