31 ივლ - 29 აგვ
პირადი ასისტენტი
თბილისი

ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:

  • სპეციალობა / სპეციალიზაცია: ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა ადმინისტრაციული ასისტირება
  • ინდუსტრია / სფერო: სამომხმარებლო საქონელი და სერვისები სამომხმარებლო მომსახურება
  • გამოცდილების დონე / რგოლი: დამწყები რგოლი
  • დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
  • დასაქმების ფორმა: სამუშაო სახლიდან
  • ანაზღაურება:
    ფიქსირებული 1500 - 2500

დამსაქმებლის მოთხოვნები:

  • სამუშაო გამოცდილება: გამოცდილებას არ აქვს მნიშვნელობა - განიხილებიან როგორც გამოუცდელი ასევე გამოცდილი კანდიდატები
  • ენები: ინგლისური,რუსული

IT Centre აცხადებს ვაკანსიას პირადი ასისტენტის პოზიციაზე

ანაზღაურება: 1500-2500 ლარი + ბონუსი

ძირითადი მოვალეობები:
  • ხელმძღვანელის კალენდრის მართვა და შეხვედრების დაგეგმვა
  • ელექტრონული წერილების დამუშავება და კორესპონდენციის მართვა
  • სატელეფონო ზარების განხორციელება და კოორდინაცია
  • ანგარიშების, პრეზენტაციების და სხვა დოკუმენტაციის მომზადება
  • ორგანიზაციული და საოფისე საქმეების დისტანციური მხარდაჭერა

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
  • სამუშაო გამოცდილება ადმინისტრაციულ ან ასისტენტის პოზიციაზე (სასურველია)
  • ორგანიზებულობა, პასუხისმგებლობა და პუნქტუალურობა
  • წერითი და ვერბალური კომუნიკაციის უნარები
  • Google Workspace-ის, Microsoft Office-ის და ონლაინ პლატფორმების ცოდნა

რას გთავაზობთ:
  • მოქნილი და დისტანციური სამუშაო ფორმატი
  • კონკურენტუნარიანი ანაზღაურება (ფიქსირებული + ბონუსები)
  • პიროვნული და პროფესიული განვითარების შესაძლებლობა
  • სტაბილური დატვირთვა და მეგობრული სამუშაო გარემო

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ გამოეხმაუროთ განცხადებას „გაგზავნე CV“ ღილაკის

ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ადმინისტრაციული ასისტირება
ნახვები
უნიკალური ნახვები
გაგზავნილი CV-ები 34